BIP - Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Toruniu
[Statystyki ogladalności]   [Dziennik zmian]   [Mapa serwisu]
Aktualności awaria telefonów 2 stycznia 2024r. - urząd zamknięty Dzień Przedsiębiorcy pismo GINB - silne wiatry Informacja ul. Winnica Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego Komunikat o kontrolach wielkopowierzchniowych Komunikat WINB - stan techniczny Komunikat GUNB - zagrożenie czadem Komunikat GUNB - zagrożenie w okresie zimowym Zagrożenie przez wiatry i deszcze Dane podstawowe Informacje o podmiocie Dane teleadresowe RODO Władze i struktura organizacyjna Struktura organizacyjna Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Instrukcja załatwiania spraw Skargi i wnioski Klauzula Informacyjna Oficjalne dokumenty Statut Regulamin Organizacyjny Inne informacje i dokumenty Rejestry i ewidencje Plany kontroli Mienie Oświadczenia majątkowe Informacje nieudostępnione w BIP Sprawozdania finansowe PINB Informacje o biuletynie Redakcja BIP Kontakt Instrukcja obsługi Zamówienia publiczne ogłoszenie ul. Słowckiego 48-50 protokół wyboru oferty 10.10.2022r. Pliki do pobrania Zawiadomienie o kontroli okresowej Wzory wniosków i zawiadomień Druki na rozpoczęcie robót budowlanych Druki na zakończenie robót budowlanych Wniosek o wszcęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego Praca w PINB specjalista nabór - księgowa nabór - inspektor budowlny ogłoszenie o naborze - inspektor nadzoru budowlanego Dostępność harmonogram na 2023 r.
od: 2007-06-11
suma odsłon: 463023

ostatnia edycja treści:
2024-04-12 13:59:40
Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu
nabór - księgowa
data akcji: 2023-02-17 15:19:49
wykonał: admin
typ akcji: Dodanie akapitu
KSIĘGOWA ETAT 2/5 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa księgowa inspektoratu opracowanie planu finansowego prowadzenie rozliczeń finansowych oraz ewidencji księgowej sporządzane listy wynagrodzeń windykacja należności inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu Kogo poszukujemy POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne): wykształcenie: średnie ekonomiczne wtaż pracy doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej dobra znajomość obsługi komputera znajomość obsługi programu Symfonia, programów księgowych do księgowości budżetowej, programu do obsługi sprawozdań budżetowych SJO BeSTi@ znajomość obsługi portali bankowych posiadanie obywatelstwa polskiego korzystanie z pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe) komunikatywność umiejętność analitycznego myślenia odpowiedzialność Co oferujemy indywidualny rozkład czasu pracy częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
utworzono: 2023-02-17 15:19 przez: admin
aktywne od dnia: 2023-02-17 15:18
ilość odsłon podstrony: 0
Aktualna wersjaRepozytorium tego artykułu